İçeriğe geç

Imei Nereye Şikayet Edilir

IMEI kayıt şikayeti nereye yapılır?

BTK tüketici sayfası. 120’yi arayarak BTK bilgi ve bildirim merkezine ulaşabilirsiniz.

IMEI sorunu için nereye başvurulur?

Kayıp/Çalıntı bildiriminde bulunmak için cihazın 15 haneli IMEI numarasının bilinmesi ve bağlantının yasal sahibi olan kişinin aşağıdaki işlemleri yapması gerekmektedir: E-Devlet Kapısı veya BTK Bilgi ve Bildirim Merkezi (Tüketici İletişim Merkezi-120) kanallarından biri üzerinden bildirimde bulunulması gerekmektedir.

BTK ya ne şikayet edilir?

İnternet, telefon ve posta hizmetleriyle ilgili tüketici şikayetlerini nereye bildirebiliriz? Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.

BTK şikayet ne zaman sonuçlanır?

MADDE 6 – (1) Şikâyet Sistemi aracılığıyla iletilen tüketici şikâyetlerinin, diğer düzenlemelerdeki hükümler saklı kalmak üzere, şikâyet talebinin iletildiği tarihten itibaren en geç on iş günü içinde işletmeciler tarafından sonuçlandırılmaları esastır.

IMEI kaydı Hangi Bakanlığa Bağlı?

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu.

BDDK ya nasıl şikâyet ederim?

Herhangi bir sorunuz varsa lütfen Türkiye Bankalar Birliği ile iletişime geçin. Adres: Nispetiye Caddesi Akmerkez B 3 Blok Kat 13 34340 Etiler İSTANBUL. Faks: (212) 282 09 46. Web sitesi:

BTK hangi kuruma bağlı?

Bilgi Teknolojileri ve İletişim KurumuBTKAÜyelikTürkiye Cumhuriyeti CumhurbaşkanlığıAdresEskişehir Yolu 10.Km No:276 Çankaya / AnkaraPersonel Sayısı7 (Yüksek Kurul Üyesi) – 741 Diğer personel (Merkez Teşkilatı 570 kişi, Taşra Teşkilatı 171 kişi)Yıllık Bütçe7.000.000.

BTK e-Devlet onaylı mı?

Yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum. Değerli akrabalarım, sertifikalarınız e-devlet profilinizde görüntülenmiyor. Sertifikalarınız çevrimiçi olarak oluşturuluyor ve dilerseniz bunları yazdırabilirsiniz.

BTK Bilgi ve ihbar Merkezi’ne?

Resmi kurum birimlerini ve görevlerini öğrenerek ihtiyacınız olan hizmeti doğru yerden talep edebilirsiniz. BTK tüketici sayfasında sunulan hizmetleri detaylı olarak inceleyebilirsiniz. Ayrıca cep telefonunuzdan 120’yi arayarak BTK Bilgi ve İhbar Merkezi’ne ulaşabilirsiniz.

E devletten BTK şikâyet nasıl yapılır?

1- Öncelikle e-devlet portalına giriş yapıyoruz. Arama motoruna “BTK Tüketici Şikayeti” veya “Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Tüketici Şikayet Sistemine Başvurun” yazıyoruz. Akıllı arama bu konuda size yardımcı olacaktır.

175 e ne şikâyet edilir?

Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm önerilerinin sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildikleri bir “çağrı merkezi” işlevi görmektedir.

BTK ya itiraz nasıl yapılır?

İlgili kişi veya kurum, bu idari tedbirlere karşı e-devlet, posta veya posta yoluyla itiraz edebilir. BTK’ya imzalı dilekçe ve alan adı mülkiyetine ilişkin ödeme belgesinin yetkiliye sunulmasıyla şahsen teslimat yapılır.

Yurtdışı dolandırıcılığı nereye şikâyet edilir?

Böyle bir durumla karşı karşıya kaldıysanız, derhal en yakın polis karakoluna veya Cumhuriyet Savcılığına başvurun.

BTK yı aramak ücretli mi?

444’lü numaraların aranması durumunda; abonenin mevcut tarifesindeki Türk Telekom (Türk Telekomünikasyon AŞ) arama ücreti dışında herhangi bir ücret uygulanmaz.

BTK para iadesi nasıl yapılır?

İadenizi kontrol etmek için web sitemizden veya e-devlet üzerinden kontrol edebilir ve iade talebinde bulunabilirsiniz. İade talepleri en kısa sürede incelenecek ve işleme alınacaktır.

IMEI kaydı hangi bakanlık?

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu.

Alo 170 şikâyet gizliliği nasıl yapılır?

Örneğin, çalışanın maaşının düşük olduğu ortaya çıkarsa, bunu kanıtlayan maaş belgelerini saklayarak ALO 170’e başvuruda bulunabilir. İsminin gizli kalmasını istediğini belirterek rapor tutabilir. İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu’nun gereklerine uymayan işyerleri, çalışanlara bildirim yapıldıktan sonra denetlenecektir.

BTK Bilgi ve ihbar merkezi nedir?

USOM: Başkanlık bünyesinde kurulan USOM, ayrıca ulusal ve uluslararası düzeyde siber tehditlerle ilgili gelen ihbarları değerlendirerek, söz konusu tehditlerin tespiti ve ortadan kaldırılması için kamu kurumları ve özel kişilerle koordinasyonu sağlar.

BTK hangi kuruma bağlı?

Bilgi Teknolojileri ve İletişim KurumuBTKAÜyelikTürkiye Cumhuriyeti CumhurbaşkanlığıAdresEskişehir Yolu 10.Km No:276 Çankaya / AnkaraPersonel Sayısı7 (Yüksek Kurul Üyesi) – 741 Diğer personel (Merkez Teşkilatı 570 kişi, Taşra Teşkilatı 171 kişi)Yıllık Bütçe7.000.000.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir